قیمت دستگاه جوراب بافی خانگی دست دوم

از ویژگی های دستگاه جوراب بافی گرد این است که می تواند پاشنه و سر جوراب بافی شکل را در هر دو جهت ببافد. بافتن جوراب ها مانند سر جوراب است که با سوزن گیر و سوزن پرس تکمیل می شود. وقتی جوراب شروع به بافتن کرد، ابتدا سوزن روی سطح جوراب از کار می افتد. در این زمان استوانه سوزنی در دو جهت می چرخد و انتخابگر سوزن چپ و راست متناوب وارد کار می شوند.

در رابطه با قیمت دستگاه جوراب بافی خانگی دست دوم می توان گفت در مقایسه با دیگر دستگاه ها از قیمت خوبی برخوردار است و مشتریان عزیز می توانند با تضمین شرکت نسبت به خرید این دستگاه اقدام نمایند.

 وقتی پاشنه سوزن با سوزن گیر برخورد می کند، سوزن گیر سوزنی را به سمت مثلث بالا و وسط برمی دارد تا از کار خارج شود. پس از دریافت تعداد معینی سوزن، سوزن را در محل کار فشار دهید، به طوری که سوزن بافندگی از کار خارج می شود و سپس به تدریج مشغول بافتنی می شود، این فرآیند رها کردن سوزن است. هنگام قرار دادن سوزن ها، دستگاه سوزن را فشار دهید تا هر بار دو سوزن فشار داده شود و سوزنگیر همچنان یک سوزن را برمی دارد تا به تدریج تعداد سوزن های درگیر در کار افزایش یابد.


 


در انتهای رها شدن سوزن، پاشنه جوراب تشکیل می شود. سر جوراب را نیز می توان با روش های بالا بافته کرد، اما سر جوراب را می توان در فرآیند ویژه بعدی دوخت و همچنین می توان آن را مستقیماً روی دستگاه جوراب دوخت. همچنین می توان آن را با روش های دیگری مانند خمش و ذوب داغ تکمیل کرد. دستگاه سوزن را فشار دهید تا هر بار دو سوزن فشار دهید و سوزن‌گیر همچنان یک سوزن را برمی‌دارد تا به تدریج تعداد سوزن‌های درگیر در کار افزایش یابد.

 البته این نکته نیز حائز اهمیت است که قیمت دستگاه جوراب بافی خانگی دست دوم از قیمت دستگاه اکبند بسیار پایین تر است ولی این دلیل نمی شود که  این دستگاه کیفیت خود را از دست داده باشد یا صدمع ای دیده باشد .

 در انتهای رها شدن سوزن، پاشنه جوراب تشکیل می شود. سر جوراب را نیز می توان با روش های بالا بافته کرد، اما سر جوراب را می توان در فرآیند ویژه بعدی دوخت و همچنین می توان آن را مستقیماً روی دستگاه جوراب دوخت. همچنین می توان آن را با روش های دیگری مانند خمش و ذوب داغ تکمیل کرد. دستگاه سوزن را فشار دهید تا هر بار دو سوزن فشار دهید و سوزن‌گیر همچنان یک سوزن را برمی‌دارد تا به تدریج تعداد سوزن‌های درگیر در کار افزایش یابد. در انتهای رها شدن سوزن، پاشنه جوراب تشکیل می شود. سر جوراب را نیز می توان با روش های بالا بافته کرد، اما سر جوراب را می توان در فرآیند ویژه بعدی دوخت و همچنین می توان آن را مستقیماً روی دستگاه جوراب دوخت. همچنین می توان آن را با روش های دیگری مانند خمش و ذوب داغ تکمیل کرد. سر جوراب را نیز می توان با روش های بالا بافته کرد، اما سر جوراب را می توان در فرآیند ویژه بعدی دوخت و همچنین می توان آن را مستقیماً روی دستگاه جوراب دوخت. همچنین می توان آن را با روش های دیگری مانند خمش و ذوب داغ تکمیل کرد. سر جوراب را نیز می توان با روش های بالا بافته کرد، اما سر جوراب را می توان در فرآیند ویژه بعدی دوخت و همچنین می توان آن را مستقیماً روی دستگاه جوراب دوخت. همچنین می توان آن را با روش های دیگری مانند خمش و ذوب داغ تکمیل کرد.

 اگر به دنبال خریدی منصف و راحت هستید  می توانید به شرکت ما مراجعه کنید. بازرگانی ما قیمت دستگاه جوراب بافی خانگی دست دوم را طوری انتخاب کرده است که افراد مختلف می توانند به صورت اقساطی نیز این دستگاه را تهیه کنند و کسب و کاری را برای خوذ راه اندازی کنند.

روی برخی از جوراب‌های بلند تا زانو، بافتن شیار دیسکی در بالای سیلندر با قلاب دهانی، قلاب برای حرکت شعاعی در داخل و خارج از دهان، قلاب‌هایی در جلوی سیم پیچ چکمه‌ها، و باعث می‌شود که پوسته ماسوره در حالت تکی جمع شود. جوراب‌ها به اندازه کافی طول می‌بافند و دوتایی تا می‌کنند، جوراب‌ها با قلاب دهان به جلو، ماسوره شروع را روی سوزن چفت می‌چرخانند و جوراب یا دهانه دولایه را می‌سازند. عمل سوزن بافندگی در هنگام باز کردن و تا کردن توسط یک سیستم مثلثی دیگر تکمیل می شود.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه جوراب بافی خانگی دست دوم شما می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در بخش صنعت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم در این باره را به دست بیاورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد